Известие

Collapse
No announcement yet.

Студена гърми и прекъсва V6

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от голямата риба Покажи съобщение
    В оригиналния менюал няма пети Ами сега
    0888 232 484 - Бобо Extreme Service
    sigpic
    Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
    Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
      В оригиналния менюал няма пети Ами сега
      Ами сега...как си Баба знае..
      0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
      Автогаз сервиз-
      http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от robygas Покажи съобщение
        Ами сега...как си Баба знае..
        То ясно ма тая баба била с пети зацепена
        0888 232 484 - Бобо Extreme Service
        sigpic
        Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
        Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

        Comment


        • #19
          Да не отварям нова тема, че моя случай е подобен. Моята (1.8 8V) и тя ако не е загряла пука, забива муцуна... грозна картинка. Като вдигне градусите малко всичко се оправя. Също така като карам на дъжд много често почва пак да се чуди и да запича... Иначе на сухо като е загряла всичко е ОК. Другото е, че цялата ми генерация е прецакана, заваряваха тук таме няколко но явно трябва нова. Та с други думи при мен от двете неща ли е или по-скоро от дебитомера. А силно ме съмнява да има дебитомери по магазините като за мойта съдейки по опита ми с други части.
          Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V '94

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от BiTurbo Покажи съобщение
            Да не отварям нова тема, че моя случай е подобен. Моята (1.8 8V) и тя ако не е загряла пука, забива муцуна... грозна картинка. Като вдигне градусите малко всичко се оправя. Също така като карам на дъжд много често почва пак да се чуди и да запича... Иначе на сухо като е загряла всичко е ОК. Другото е, че цялата ми генерация е прецакана, заваряваха тук таме няколко но явно трябва нова. Та с други думи при мен от двете неща ли е или по-скоро от дебитомера. А силно ме съмнява да има дебитомери по магазините като за мойта съдейки по опита ми с други части.
            Инж. Тоци Бегали - комутатори и/или бобини. Има ги навсякъде и втора ръка - по-добре втора ръка, отколкото нови със съмнително качество и не са безумно скъпи.
            Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
            AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
            Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

            Comment


            • #21
              EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
              EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
              NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
                намерихте ли проблема?


                Даването на газ, води до пристрастяване!
                Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                Volvo V50 2.0D by RuBig

                Comment


                • #23
                  He
                  EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                  EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                  NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                  Comment


                  • #24
                    Хайде де хора никои ли не знае защо така става или всички са убедени чее дебитомер ?!
                    И не вийдам какъв е проблема с зацепването с пети на тоя мотор след като го нагласихме на белезите и навихме петите да проверим дали си идва всичко.. и всичко е ок.
                    EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                    EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                    NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                    Comment


                    • #25
                      Карай два- три дни на бензин само. И виж дали има разлика при паленето.
                      При мен се оказа това ( поне за сега и поне в този случай), прочети темата която ти бях дал по-горе, доста сме коментирали и може да намериш някое предположение там.

                      Comment


                      • #26
                        ПРОВЕРИ СИ МНОГО ПОДРОБНО ГУМЕНИТЕ СЪЕДИНЕНИЯ, ОСОБЕНО ТОВА МЕЖДУ ДЕБИТОМЕРА И ДРОСЕЛА ДА НЕ СКЪСАНО ОТДОЛУ НА САМИТЕ ГЪНКИ
                        ALFA ROMEO 155 1.7 TS 8V-Ex; ALFA ROMEO 146 1.9 JTD-Ex; ALFA ROMEO 147 1.9JTD M-Jet 16V-Ex; ALFA ROMEO 159 2.4 JTDM

                        Comment


                        • #27
                          Покарах на бензин ама все тая, пак си е така , направо незнам ко да прая. Странното е ,че има леко прекъсване и на газ докато е по студена( на 30 градуса като обърне на газ ) , но е много слабо изразено и е само около минутка явно докато позагрее още малко.
                          Пак питам дали може да е от маслените пари или вентилацията на картерните газове, и някой знае ли каде отива тънкото маркуче на масленият сеепаратор,което се вижда да влиза в стойката на динамото,а оттам накъде.... ?
                          EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                          EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                          NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                          Comment


                          • #28
                            Какъв бензин? Пробвай с 100 октана....

                            Comment


                            • #29
                              Много се извинявам,че се намесвам тук,но сега се регвам.Купих си алфа 147 1.6 16V.Прекъсва при палене,извадих първо свещите,които бяха в масло,чак имаше масло над свещите.Това означава ли,че трябва да се сменят семерингите?

                              Comment


                              • #30
                                към "don_pepone"
                                - щом проблемите ти се явяват само на студен двигател, пробвал ли си да провериш изправността на температурния датчик?!
                                Според мен, ако температурния датчик (този, който е на термостата) лъже компа, че двигателя е топъл, от там ЕКУ'то ще командва дюзите да пускат по-малко гориво => получава се бедна смес.
                                Това е само предположение де... Най-лесно е да замериш съпротивлението на този датчик при студен и при загрял мотор, да видиш какви стойности ще ти даде. Мисля, че това ще те ориентира донякъде.
                                AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
                                Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

                                Comment

                                Working...
                                X